اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

متولی صدور مجوز کنسرت موسیقی در ساری مشخص شود

عضو شورای شهر ساری گفت:‌ متولی صدور مجوز کنسرت موسیقی در شهر ساری مشخص نیست و بهتر است برای این موضع، چاره‌ای اندیشیده شود.

متولی صدور مجوز کنسرت موسیقی در ساری مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی احمدی در جلسه علنی یکشنبه ‌شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: طی دو سال اخیر، شاهد برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهر ساری هستیم.

وی با ابراز خرسندی از فراهم شدن فضا برای برگزاری کنسرت، تصریح کرد: ‌متولی صدور مجوز کنسرت موسیقی در شهر ساری مشخص نیست و بهتر است برای این موضع چاره‌ای اندیشیده شود.

احمدی گفت: چرا قیمت بلیت کنسرت باید به اندازه‌ای گران باشد که مردم توان خرید آن را نداشته باشند.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه قیمت بلیت کنسرت‌های موسیقی در ساری بدون ضابطه تعیین می‌شود، یادآور شد: قیمت بلیت برای حضور در برنامه  موسیقی در ساری بین 35 تا 45 هزار تومان است که یک جوان قدرت خرید آن را ندارد.

احمدی با اشاره به اینکه اغلب برگزارکنندگان موسیقی در ساری هنرمندان غیر بومی هستند، گفت: هنرمندان بومی برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر ساری از برگزاری کنسرت موسیقی در بی‌اطلاع هستند، تصریح کرد:  اعضای شورای چهارم به این مسئله توجه کنند.

انتهای پیام/86007/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول