اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری شهرستان خلخال

خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال تجلیل شدند

در شورای اداری شهرستان خلخال، از خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال تجلیل شد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که عصر امروز برگزار شد، خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل شدند.

در این جلسه فرماندار شهرستان خلخال در سخنانی خبرنگاران را بازوان توانمند مسئولان در تحقق اهداف خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: خبرنگاران خلخال تلاش‌های شایسته‌ای را در تمامی حوزه‌ها متحمل شده و لحظه‌ای از وظیفه خطیر خود کوتاهی نکرد‌ه‌اند.

هوشنگ محمدی با تقدیر از خبرنگاران صدا و سیما در شهرستان و بخش‌های تابعه تصریح کرد: پوشش‌های تلویزیونی در مورد مشکلات و توانمندی‌های شهرستان، مسئولان را در راه ارائه خدمت به مردم یاری می‌کند.

 

 

فرماندار خلخال گفت: خبرنگاران خبرگزاری فارس و خبرگزاری جمهوری اسلامی در خلخال تلاش شایانی در معرفی جاذبه‌ها و اخبار شهرستان داشته و انتظار می‌رود این عزیزان همچنان با شایستگی در صحنه حضور داشته باشند.

محمدی در بخش پایانی سخنان خود توجه به قشر خبرنگار را به تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان توصیه کرد و افزود: در تمامی حوزه‌ها خبرنگاران حاضر و ناظر هستند.

همچنین جلیل جعفری‌بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز رسانه را در خدمت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها با رصد مشکلات مردم و انتقال آنها به مسئولان راه حل مشکلات و خدمت صحیح به مردم را در قالب تحلیل‌های خبری به گوش مسئولان می‌رسانند.

در این مراسم که فرماندار خلخال، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، مدیر کل اداره اوقاف استان، معاون فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل و مدیر دفتر بودجه استانداری اردبیل حضور داشتند از سید مصطفی مرادخانی نماینده صدا و سیما در شهرستان خلخال و خبرنگار خبرگزاری فارس، بهرام نقی‌زاده خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرگزاری پیام کوتاه بین‌المللی نسیم با اهدا لوح تجلیل و از زحمات وب سایت تحلیل خبری ازناو و وب سایت خلخالیم نیز با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/62008/غ30/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول