اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

اجرای طرح جمع آوری آثار آزادگان ادامه دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در قالب طرح جمع آوری آثار آزادگان تاکنون آثار 190 آزاده سربلند استان قم جمع آوری شده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

اجرای طرح جمع آوری آثار آزادگان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم، محمد کاظم پورامینی در مراسم تجلیل از آزادگان اظهار کرد: آزادگان بعد از ایثار و فداکاری در جبهه‌های حق علیه باطل رسالت ایثارگری را در دوران اسارت ادامه دادند و در برابر تمام سختی‌ها صبر کردند.

وی افزود: صبر، پایداری، استقامت و ولایت مداری آزادگان سربلند و با عزت در دوران اسارت مایه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد؛ آزادگان سفیران نظام بودند و توانستند با مقاومت و ایثار خویش عزت و سربلندی بیافرینند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید صبر، ایثار و پایداری آزادگان بیان و خاطرات این عزیزان گردآوری و ثبت و ماندگار شود، لذا در قالب طرح جمع آوری آثار آزادگان تا کنون آثار 190 آزاده سربلند استان قم جمع آوری شده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

در ادامه این مراسم یکی از آزادگان استان به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و در ادامه طرح پایش سلامت آزادگان با انجام معاینات پزشکی اجرا شد.

انتهای پیام/2258/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول