اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای به بازرسی وزارت نفت صورت گرفت

دادخواهی برکناری 7 تن از مدیران شرکت نفت در گچساران

تعداد هفت نفر از مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که اسامی پنج جانباز در میان آن‌ها دیده می‌شود از مسئولیت‌های خود برکنار شدند که واکنش‌‌هایی را به‌دنبال داشت.

دادخواهی برکناری 7 تن از مدیران شرکت نفت در گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تعداد هفت نفر از مدیران سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که نام پنج جانباز در میان آن‌ها دیده می‌شود از کار برکنار شدند که عده‌ای از اهالی گچساران طی نامه‌ای به بازرسی وزارت نفت که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج ارسال شده نسبت به عزل آنها در هنگامی که هنوز دولت جدید شکل نگرفته اعتراض کردند.

در این نامه اعتراض‌آمیز آمده است: برخلاف بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور جناب آقای جهانگیری که اظهار کرده بودند هیچ عزل و نصبی فعلا صورت نگیرد اما برخلاف این دستور، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با تمرد از این قانون طی روزهای اخیر عمدا و در جهت مقابله با دولت تدبیر و امید هفت نفر از مدیران نفت گچساران را که به نحوی معتقد به دولت تدبیر و امید هم بوده‌اند را برکنار کرده و افراد خاصی را جایگزین کرده‌ است.

در این نامه آمده است: اکثر نیروهای برکنار شده جانبازان دفاع مقدس هستند که اطلاعیه‌های انتصابات مذکور با امضای محمد باورساد مدیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و با هماهنگی آقای بورد مدیر مناطق نفت‌خیز بوده است.

نکته بسیار مهم این که جانباز ابوالحسن غلامی دارای درصد جانبازی 70 درصد و از مدیران نمونه وزارت نفت در زمینه روابط عمومی به شمار می‌رود که این اقدام در سالروز بازگشت آزادگان تعجب‌برانگیز است.

اسامی این افراد به قرار زیر است:

1-جانباز مهندس علی‌اکبر حافظی‌نیا مدیر ترابری 2-جانباز مهندس علی موحدیان مدیر دبیرخانه 3-مهندس الله‌بخش صالحی مدیر خدمات مهندسی 4-مهندس شاهرخ فرهادپور رئیس فضای سبز 5-جانباز کرم خلیلی مدیر امور حقوقی 6- جانباز علی نارکی مدیر منابع انسانی 7- جانباز 70 درصد ابوالحسن غلامی مدیر روابط عمومی

انتهای پیام/2571/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول