به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در هفتم مرداد ماه گزارشی با عنوان "فروشگاه اتکا به تعهدات خود عمل نمیکند / مردم سرگردانند" بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت که حکایت از عدم انجام تعهدات شرکت اتکا به فروشگاه عامل تأمین کننده بنهای بهزیستی ابرکوه بود.
در این گزارش آمده بود: فروشگاه زنجیرهای اتکا به تعهدات خود در قبال فروشگاه عامل تامینکننده بنهای بهزیستی در ابرکوه عمل نمیکند و همین مسئله بهزودی مددجویان را با مشکل مواجه میکند.
فروشگاه اتکا که مسئولیت تأمین کالاهای بنهای مددجویان بهزیستی را بر عهده دارد به واسطه این که فروشگاهی در شهرستان ندارد و برای حل این مشکل، با یکی از فروشگاههای مواد غذایی به عنوان عامل فروش، قراردادی را به امضا رسانده است که آنان با دریافت این بنها که بر عهده فروشگاه اتکا است، مواد مورد نیاز مددجویان را به آنها تحویل دهند و سپس وجوه آن را از اتکا دریافت کنند.
مدیر این فروشگاه در گفتوگو با خبرنگار فارس عنوان کرده بود که برای دریافت وجوه خود با مشکل روبهرو است و با چنین وضعیتی قادر به خدماترسانی به مددجویان بهزیستی نیست.
خبرنگار فارس به فاصله دو روز از درج این گزارش مطلع شد که این خبر بازتاب خوبی در سطح مسئولان این فروشگاه در کشور داشته است و تلاشها برای رفع این مشکل آغاز شده است.
مدیر فروشگاهی که عامل فروشگاه اتکا در شهرستان به حساب میآید، روز گذشته در گفتوگو با خبرنگار فارس از حل این مشکل خبر داد.
وی اظهار داشت: با تماسها و اقدامات مسئولان اتکا، مشکل این فروشگاه حل شده است و به خدمات خود به مددجویان بهزیستی ابرکوه ادامه میدهیم.
انتهای پیام/2464/ق30/ظ1004