اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

جشنواره پیشتازان هدایت ویژه مدارس سمپاد برگزار می‌شود

کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره پیشتازان هدایت ویژه مدارس سمپاد در استان خبر داد.

جشنواره پیشتازان هدایت ویژه مدارس سمپاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام عباسعلی فاطمی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره پیشتازان هدایت ویژه مدارس تیزهوشان استان با مشارکت 4 هزار نفر دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح با هدف فضاسازی و جریان سازی رسانه‌ای، بسترسازی و ایجاد رقابت بین وبلاگ نویسان فعال دانش‌آموزی، آشنایی و پاسخ به شبهات دانش‌آموزان به صورت آن‌لاین راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام فاطمی در توضیح بیشتر از این طرح گفت: هم اکنون این طرح با همکاری نمایندگی استعدادهای درخشان خراسان‌رضوی در حال اجراست.

وی یادآور شد: تعدادی از دانش‌آموزان که در جشنواره پیشتازان هدایت به صورت فعال مشارکت دارند طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت پیشتازان هدایت http://pishtazanehedayat.ir/ ثبت نام کنند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند می‌توانند مطالب تولیدی، ابتکاری و در خواستی خود را جهت در ج در سایت جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/ح/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول