اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در آستان مقدس قم صورت گرفت

بازدید اساتید آمریکایی از حرم حضرت معصومه(س)

چهار نفر از اساتید دانشگاه سن توماس آمریکا با حضور در آستان حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) از بخش‌های مختلف آن دیدن کردند.

بازدید اساتید آمریکایی از حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، پروفسور نیکلاس ترنس، پروفسور مایکل هولریچ، پروفسور برنارد بردی و دکتر اوده موهاوش از اساتید دانشگاه سن توماس امریکا ضمن دیدار از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) با مسئولان آستان مقدس قم به گفت‌وگو نشستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد صادقی‌آرمان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در نشستی با اساتید آمریکایی اظهار داشت: ورود حضرت معصومه(س) به قم دربردارنده برکات فراوانی بود که این شهر را به مرکز نشر معارف ناب اسلامی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به تحصیل ده‌ها هزار طلبه ایرانی و غیرایرانی در حوزه علمیه قم اذعان داشت: ادیان الهی آمده‌اند تا انسان‌ها را به قرار گرفتن در مسیر درست زندگی برای سعادت دنیا و آخرت هدایت کنند.

اساتید آمریکایی ضمن آشنایی با فرازهای زیارت حضرت معصومه(س) از موزه آستان مقدس قم نیز دیدن کردند و در پایان میهمان سفره کریمه اهل بیت (س) شدند.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول