اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) خبر داد

حضور دانش‌آموزان ناحیه مقاومت امام رضا (ع) در اردوهای تابستانی هجرت

مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) از حضور دانش‌آموزان بسیجی ناحیه مقاومت امام رضا (ع) در اردوهای تابستانی هجرت خبر داد.

حضور دانش‌آموزان ناحیه مقاومت امام رضا (ع) در اردوهای تابستانی هجرت

سیدحسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین برنامه‌های این سازمان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال پرداخت و اظهار داشت: بخشی از این برنامه‌ها به منظور آماده کردن دانش‌آموزان برای ورود به فضای کار و القای فرهنگ کار و تلاش به آن‌ها طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا معاونت بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) با همکاری اداره ناحیه دو آموزش و پرورش، طرح اردو هجرت دانش‌آموزی را اجرا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم اذعان داشت: در طراحی این برنامه‌ها تلاش شده تا دانش‌آموزان در محل تحصیل خود در مسائل عمرانی هم دخیل شوند تا روحیه مسئولیت‌پذیری آنان تقویت شده و همچنین باعث بالا رفتن حس تعاون و افزایش مهارت آموزی در دانش‌آموزان شود.

فرهادی ادامه داد: 130 نفر از دانش‌آموزان ناحیه دو آموزش و پرورش قم با حضور 15 نفر از فرهنگیان این منطقه تابستان امسال در قالب گروه‌های جهادی دور هم جمع شده و مدارس خود را با کمک استادکاران مرمت می‌کنند.

وی، هدف از این طرح را تحقق فرمان مقام معظم رهبری در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی عنوان و خاطرنشان کرد: هدف اصلی برنامه‌های بسیج سازندگی معنویت افزایی، انسان سازی مبتنی بر ارزش‌ها و باورهای دینی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه بسیجیان است و آن کمک به محرومیت زدایی به ویژه در روستاها و مناطق محروم از طریق حمایت گروه‌های جهادی به ویژه دانشجویی، مساجد و محلات و طلاب خواهد بود.

انتهای پیام/78009/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول