اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی انتظامی کردستان:

خدمت در مناطق عملیاتی 18 ماه است/ اعلام جزئیات مربوط به سربازی در کردستان

معاون وظیفه عمومی انتظامی کردستان با اعلائم جزئیات مربوط به سربازی در مناطق مختلف پرداخت و گفت: خدمت در مناطق عملیاتی مانند کردستان 18 ماه است.

خدمت در مناطق عملیاتی 18 ماه است/ اعلام جزئیات مربوط به سربازی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراد ملایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: تمام مشمولین که از ابتدای سال 1391 به خدمت سربازی اعزام شده‌اند، خدمت دوره ضرورت آنها 21 ماه است.

به گفته معاون وظیفه عمومی انتظامی کردستان، مدت دوره ضروری مشمولینی که به عنوان امریه در ادارات دولتی به کار گمارده می‌شوند 24 ماه است.

ملایی تصریح کرد: سربازان امریه از بین افرادی که دارای تحصیلات عالی و مهارت خاصی هستند، انتخاب می‌شوند و نیروی انتظامی هیچگونه دخل و تصرفی در انتخاب و یا بکارگیری سربازان امریه ندارد.

وی با بیان اینکه خدمت ضروری در مناطق عملیاتی مانند کردستان، آذربایجان غربی و...18 ماه است، بیان کرد: خدمت در مناطق غیرعملیاتی همچون خوزستان، ایلام که شرایط آب و هوای نامساعدی دارد 19 ماه است.

وی با اشاره به اینکه خدمت در مناطق عملیاتی کشور نیز 18 ماه است، افزود: همچنین خدمت سربازی افرادی که از ابتدای سال 91 به خدمت سربازی اعزام شده‌اند 21 ماه است.

به گفته معاون وظیفه عمومی انتظامی کردستان، اصل خدمت سربازی سربازانی که در سال 90 و ما قبل آن به خدمت سربازی اعزام شده‌اند 18 ماه است.

ملایی خاطرنشان کرد: مدت خدمت سربازانی کسانی که در مدت یاد شده به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، 16 ماه و سربازان اعزام شده به مناطق بد آب و هوا 17 ماه خدمت است.

معاون وظیفه عمومی انتظامی کردستان در پایان یادآور شد: در بحث مناطق عملیاتی افراد بومی و غیربومی هیچ فرقی ندارد و مدت ضروری خدمت تمام کسانی که در این مناطق خدمت سربازی خود را می‌گذرانند 18 ماه است.

انتهای پیام/79002/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول