اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

آقای مدیرکل دریغ از یک پیامک

خبرنگاران ورزشی استان قم از این ناراحت نیستند که تلاش‌هایشان توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نادیده گرفته شده است، بلکه فکر می‌کنند آقای مدیرکل حاضر به شنیدن درد و دل‌های آن‌ها که می‌تواند به رشد ورزش در قم کمک کند، نیست.

آقای مدیرکل دریغ از یک پیامک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هر ساله هفدهم مرداد فرصتی فراهم می‌شود تا مسئولان و خبرنگاران نشستی صمیمی داشته باشند تا درد و دل‌های خود را به راحتی و بدون هیچ واسطه‌ای به گوش یکدیگر برسانند.

البته در طول سال ممکن است خبرنگاران با انتشار اخباری باعث ناراحتی و دلخوری مسئولان شوند که درک رسالت اطلاع‌رسانی دقیق خبرنگاران و انعکاس واقعیت‌های جامعه از سوی خبرنگاران توسط مسئولان این دلخوری‌ها را کاهش می‌دهد.

اما هفدهم مرداد و روز خبرنگار بستری فراهم می‌سازد تا این دلخوری‌ها بی‌واسطه رد و بدل شود و گاهی هم خبرنگاران متوجه می‌شوند که در مقاطعی تندروی کرده و حتی مسئولان نیز می‌فهمند در برخی جاها کوتاهی کرده‌اند که این امر به شیرینی نشست‌هایی که در روز خبرنگار برگزار می‌شود، می‌افزاید.

امسال نیز همانند سال‌های قبل سازمان‌های مختلفی نشست‌های صمیمی و تجلیل از خبرنگاران سختکوش را برگزار کردند که به دلگرمی خبرنگاران انجامید، چراکه متوجه شدند کسانی هستند که وظایف خطیر آن‌ها را به خوبی درک می‌کنند و تلاش‌های آن‌ها را ارج می‌نهند.

اما در میان برگزارکنندگان مراسم روز خبرنگار جای یک سازمان و نهاد دولتی خالی بود و این خلأ به خوبی محسوس بود، متأسفانه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم که متولی اصلی ورزش در قم محسوب می‌شود هیچ نشستی با خبرنگاران ورزشی استان قم برگزار نکرد.

خبرنگاران ورزشی استان قم از این ناراحت نیستند که تلاش‌هایشان توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نادیده گرفته شده است بلکه فکر می‌کنند آقای مدیرکل حاضر به شنیدن درد و دل‌های آن‌ها که می‌تواند به رشد ورزش در قم کمک کند، نیست.

البته خبرنگاران ورزشی استان قم به این بی‌محبتی‌ها عادت کرده‌اند، اما سئوالشان این است که چرا در زمانی که باشگاه صبای قم قدر تلاش‌های آن‌ها را در طول سال می‌داند و از خبرنگاران ورزشی استان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل می‌کند، متولی اصلی ورزش حتی یک پیامک تبریک برای آن‌ها ارسال نکرد.

خبرنگاران ورزشی همیشه امیدوار بوده‌اند که شاید روزی آقای مدیرکل ورزش متوجه شود که دلسوزی‌ها و تلاش‌های آن‌ها فقط برای رشد و توسعه ورزش در استان قم است و بداند که خبرنگاران می‌توانند بازوان کمکی اداره‌کل ورزش و جوانان برای توسعه ورزش در قم باشند و به چشم یک رقیب به آن‌ها نگاه نشود.

انتهای پیام/2258/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول