اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کُردها، راه تروریست‌ها را در نقطه مرزی ترکیه سد کردند

تعدادی از نیروهای مردمی کُرد، تلاش عده‌ای از تروریست‌ها را که درصدد بودند از مرز ترکیه وارد خاک سوریه شوند، ناکام گذاشتند.

کُردها، راه تروریست‌ها را در نقطه مرزی ترکیه سد کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، نیروهای مردمی کُرد راه عده ای از تروریست ها که تلاش داشتند از مرز ترکیه و از گذرگاه مرزی «رأس العین» وارد خاک سوریه شوند، سد کردند.

درگیری نیروهای کُرد با تروریست های مسلح که در نقطه مرزی راس العین رخ داد، منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست ها شد.

تروریست ها در این درگیری ها با دو خمپاره شهر راس العین را هدف قرار دادند که یک خمپاره به محله «الصوامع» و دیگری به مدرسه «المحطة» اصابت کرد.

این حمله فقط خسارت مالی بر جا گذاشت و تلفات جانی نداشت.

در این میان یکی از سران گروهک تروریستی «جبهه النصره» در درگیری با نیروهای حمایت مردمی کُرد در «حسکه» واقع در شمال شرق سوریه کشته شد.

این درگیری‌ها در روستای «مشرافة» در مسیر «راس العین- تل تمر» از توابع حسکه رخ داد.

این در حالی است که شرق سوریه و به عبارت بهتر «دیرالزور» نیز امروز صحنه درگیری ارتش با ترویست‌های مسلح بود و در جریان آن، محل استقرار تروریست‌ها در نقاط مختلف این استان، هدف نیروهای ارتش قرار گرفت.

در جنوب سوریه نیز ترویست ها از گشودن یک جبهه جدید موسوم به «نبرد آزاد سازی السویداء» خبر داده اند.

اما «معرة النعمان» از توابع «ریف ادلب»  واقع در شمال سوریه نیز از دیگر مناطقی بود که امروز به صحنه ناکامی های جدید تروریست ها تبدیل شد زیرا تلاش آنان برای ورود به مرکز راهبردی «وادی الضیف» با مقابله ارتش روبه رو شده و بی حاصل ماند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول