اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

غلامحسین شاکری رئیس انجمن کشتی باچوخه کشور شد

غلامحسین شاکری سرپرست سابق ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان شمالی طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی به عنوان رئیس انجمن کشتی باچوخه کشور انتخاب شد.

غلامحسین شاکری رئیس انجمن کشتی باچوخه کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، متن این حکم بدین شرح است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی و در اجرای وظایف ذاتی و مأموریت فدراسیون به منظور احیا و ترویج ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، لذا به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست انجمن کشتی باچوخه» فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

این حکم می‌افزاید: امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره مندی از تجارب پهلوانان و پیشکسوتان کشتی باچوخه کشور و ظرفیت‌های بالقوه در این عرصه و با امعان نظر به رویکردهای علمی در فرآیندهای اجرایی با اولویت توسعه برنامه‌های آموزشی با هماهنگی این فدراسیون موفق و موید باشید.

به گزارش فارس، در سفر اخیر رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی به خراسان شمالی وی از مخالفت فدراسیون در خصوص تشکیل فدراسیون جهانی چوخه سخن به میان آورد که شاید این انتصاب بی‌ربط به سخنان جعفری در این خصوص نباشد.

انتهای پیام/63002/‌ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول