اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتقاد کابینه رژیم صهیونیستی از سیاست اوباما در قبال مصر

وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در قبال حوادث مصر به شدت انتقاد کردند.

انتقاد کابینه رژیم صهیونیستی از سیاست اوباما در قبال مصر

به گزارش خبرگزاری فارس، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه کوچک امنیتی این رژیم شب گذشته برای بررسی پیامدهای اوضاع مصر بر اسرائیل به خصوص اوضاع سینا، تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش، اعضای کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» تشکیل جلسه دادند و در این جلسه اعلام کردند که از واکنش آمریکا در قبال حوادث مصر راضی نیستند و اسرائیل از اظهارات «باراک اوباما» و «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در خصوص مصر احساس نگرانی می‌کند.

بر پایه این گزارش، عکس‌العمل آمریکا نسبت به حوادث مصر ممکن است به روی کار آمدن مجدد اخوان‌المسلمین منجر شود در حالی که واشنگتن توانایی تعامل با سوریه را ندارد.

این نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در حالی است که جنبش تمرد امروز شنبه اعلام کرد که طرح جمع‌آوری امضا به منظور مخالفت با پذیرش کمک‌های اعطایی آمریکا به مصر و لغو کمپ دیوید آغاز کرده است.

این جنبش تصریح کرد که تا کنون 300 هزار امضا به منظور لغو کمپ دیوید و مخالفت با دریافت کمک از آمریکا جمع‌آوری کرده است و این طرح نیز در پاسخ به دخالت آمریکا و تجاوز این کشور از عرف دیپلماتیک و روابط بین کشورها، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول