اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش تمرد مصر ۳۰۰ هزار امضا برای لغو کمپ دیوید جمع‌آوری کرد

یک روزنامه صهیونیستی در خبری با اشاره به اقدام جنبش تمرد مصر به جمع‌آوری ۳۰۰ هزار امضا برای لغو معاهده کمپ دیوید، نگرانی محافل صهیونیستی نسبت به آینده این معاهده را بیان کرد.

جنبش تمرد مصر ۳۰۰ هزار امضا برای لغو کمپ دیوید جمع‌آوری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، یدیعوت آحارونوت نوشت که جنبش تمرد اعلام کرد تا کنون 300 هزار امضا برای لغو توافقنامه صلح امضا شده بین مصر و اسرائیل موسوم به کمپ‌دیوید جمع‌آوری کرده است.

جنبش تمرد امروز اعلام کرد که طرح جمع‌آوری امضا به منظور مخالفت با پذیرش کمک‌های اعطایی آمریکا به مصر و لغو کمپ دیوید آغاز کرده است.

این جنبش تصریح کرد که تا کنون 300 هزار امضا به منظور لغو کمپ دیوید و مخالفت با دریافت کمک از آمریکا جمع‌آوری کرده است و این طرح نیز در پاسخ به دخالت آمریکا و تجاوز این کشور از عرف دیپلماتیک و روابط بین کشورها، اجرا می‌شود.

تمرد همچنین اشاره کرد که این طرح شامل دو بند است: یکی مخالفت با دریافت کمک‌های اعطای آمریکا به مصر و دیگری لغو توافقنامه صلح امضاشده بین مصر و رژیم صهیونیستی و تدوین مجدد توافقنامه‌های امنیتی است به گونه‌ای که حق مصر در تامین امنیت مرزهای خود تضمین شود.

از سوی دیگر کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته به منظور بررسی پیامدهای اوضاع مصر بر اسرائیل تشکیل جلسه داد و طی آن وزرای اسرائیلی از اظهارات «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در خصوص مصر و اعلام وضعیت اضطراری در این کشور انتقاد کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول