اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

اعزام 150 هزار نفر به مناطق عملیاتی/ تدریس شکار پهپاد جاسوسی در آمادگی دفاعی

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از اعزام 150 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب از 13 مهرماه سال‌جاری خبر داد.

اعزام 150 هزار نفر به مناطق عملیاتی/  تدریس شکار پهپاد جاسوسی در آمادگی دفاعی

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، سردار علی فضلی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی و توانمندسازی سرمربیان درس آمادگی دفاعی گفت: آمادگی دفاعی درس معرفت، امام شناسی، قرآنی و درس دفاع از اسلام و قرآن و امامت، یک ادبیات و یک فرهنگ است و ما قصد داریم این ادبیات را انتقال دهیم.

وی گفت: امسال در سه حوزه محتوا، دبیران و ساعت درسی شاهد تحول در درس آمادگی دفاعی هستیم.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با تحول در محتوای کتاب درس آمادگی دفاعی از این پس هر سوژه‌ای که مربوط به درس آمادگی دفاعی باشد در کتاب آمادگی دفاعی منتشر می‌شود؛ شکار پهپاد جاسوسی و زندگینامه شهیده ناهید فاتحی کرجو نمونه‌هایی از این تحول محتوایی است.

سردار فضلی با اشاره به دبیران درس آمادگی دفاعی گفت: متاسفانه از 14 هزار مربی درس آمادگی دفاعی تنها 28 نفر بیش از 24 ساعت این درس را تدریس می‌کنند که با تحول در این موضوع، گروه آمادگی دفاعی در کشور ایجاد و تنها مربیان عضو این گروه با گذراندن مجوزهای لازم می‌توانند تدریس درس آمادگی دفاعی را بر عهده گیرند.

وی در ادامه تصویب 2 ساعت درسی برای دوره راهنمایی و 3 ساعت برای دوره دبیرستان را تحول در ساعات درس آمادگی دفاعی عنوان کرد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور یک حج بصیرتی و مهمانی شهداست، گفت: به فضل خداوند در این اردوهای بصیرتی توسعه‌های کمی و کیفی خوبی ایجاد شده است.

وی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و اعزام به راهیان نور در همه مواقع سال نمونه‌هایی از این توسعه کمی و کیفی به شمار می‌رود.

فضلی در پایان از اعزام گروه‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب از 13 مهر سال‌جاری خبر داد و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب برای اولین بار در سال‌جاری با اعزام 150 هزار نفر آغاز می شود.

انتهای پیام/ح/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول