اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 570 میلیون ریالی قاچاقچی گازوئیل در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 570 میلیون ریالی قاچاقچی گازوئیل در استان زنجان خبر داد.

محکومیت 570 میلیون ریالی قاچاقچی گازوئیل در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، طی روزهای گذشته پرداخت.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از جمله اقدامات اداره تعزیرات حکومتی در چند روز اخیر است، اضافه کرد: این شرکت ابهری که اقدام به قاچاق 11 هزار و 900 لیتر گازوئیل کرده بود، به پرداخت 569 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین به محکومیت 18 نانوایی متخلف در استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان جریمه نقدی این تعداد نانوایی متخلف 65 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی، گران‌فروشی، کم‌فروشی و افزودنی‌های غیرمجاز از جمله تخلفات این نانوایی‌ها بود.

عزیزپور در ادامه به محکومیت 500 میلیونی کارخانه تولید سیم و کابل توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: بر اساس شکایت اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان از یک کارخانه تولید انواع سیم و کابل، شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر کارخانه مزبور را به اتهام تقلب در کسب و نداشتن نشان استاندارد اجباری به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به بازرسی بیش از 200 واحد صنفی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در معیت کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، افزود: از واحدهای بازرسی شده 60 واحد متخلف شناسایی شدند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول