اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

مسابقه وبلاگ نویسی حجاب و عفاف برگزار می‌شود

از سوی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه مسابقه وبلاگ نویسی حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

مسابقه وبلاگ نویسی حجاب و عفاف برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه، اداره کل رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با توجه به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری درباره اهتمام مردم و مسئولان به امر ترویج حجاب و عفاف در سطح جامعه، در راستای فعال‌سازی بیشتر کاربران اینترنتی در این موضوع، مسابقه «وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف» را در سه سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی برگزار می‌کند.

شرکت‌کنندگان لازم است در این مسابقه با نام و مشخصات حقیقی در سایت مرکزی به نشانی www.zitova.ir ثبت نام کرده و مشخصات فردی پدیدآورنده وبلاگ در محل مناسبی از وبلاگ در زمان مسابقه درج شود.

وبلاگ‌های ارائه شده در دو بخش محتوایی، فنی و گرافیکی در دو مرحله داوری شده و برندگان از مجموع امتیاز هر دو بخش معرفی خواهند شد. بخش محتوایی شامل مقاله (شرح و تفسیر آیات و احادیث، پاسخ به شبهات و…)، خاطره، داستان کوتاه، توصیف زیبایی‌های حجاب و شعر است.

بخش فنی و گرافیکی این مسابقه نیز شامل عکس، کلیپ، طراحی قالب، کدنویسی و… تولیدی توسط شرکت‌کنندگان اعلام شده است. تنها شرکت‌کنندگانی که در بخش محتوایی امتیاز لازم را کسب کنند به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و وبلاگ‌هایی که به صورت فتوبلاگ در این مسابقه ارائه شده باشند، محتوای تصاویر ارائه شده در بخش محتوایی آنان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام و شرکت در مسابقه تا روز عید قربان اعلام شده است و زمان اعلام نتایج قبل از شروع ماه محرم الحرام خواهد بود که زمان دقیق متعاقباً اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این مسابقه می‌توانند به سایت جامع تبلیغ حوزه‌های علمیه به نشانی www.zitova.ir مراجعه کنند. شایان ذکر است به برگزیدگان این مسابقه لوح تقدیر و جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/2258/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول