اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا:

صنوف آلاینده در ازنا ساماندهی می‌شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: ساماندهی وضعیت آلاینده‌ها در دستور کار محیط زیست ازنا قرار گرفت.

صنوف آلاینده در ازنا ساماندهی می‌شود

منصور درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: در جلسه‌ای نسبت به ساماندهی وضعیت زیست محیطی کشتارگاه دام شهرستان ازنا و همچنین رفع معضلات زیست محیطی فعلی شرکت فروآلیاژ و حمل غیر اصولی غبار این شرکت تصمیم گرفته شده است.

وی همچنین با توجه به پیگیری‌های مصوبات قبلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا نیز در خصوص رفع عیب و راه‌اندازی دستگاه اتوکلا و بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستانی در اسرع وقت ظرف مدت 10 روز آینده اعلام آمادگی کرد، در حال حاضر بیش از 45 هزار تن پسماند شهری در کشور تولید می‌شود که در این میان بیمارستان‌های کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین منابع تولید پسماندهای بیمارستانی روزانه دارای 400 تن پسماند است که از این میزان 75 تا 90 درصد پسماندهای مراکز بهداشتی و درمانی پسماندهای عادی، حدود 10 تا 25 درصد باقیمانده پسماندهای خطرناکی هستند که مخاطرات زیست محیطی زیادی دارند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: انتشار عوامل بیماری‌زا و عفونی و بیماری‌هایی نظیر ایدز، هپاتیت‌های بی و سی طریق زخم‌های حاصل از پسماندهای تیز و برنده و خطر انتشار فلزات سنگین که مدت زیادی در طبیعت باقی می‌مانند از جمله تصمیم‌های بوده که گرفته شده است.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول