اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اعتبارات محدود دولتی جوابگوی راه‌اندازی پروژه‌های آبی برای اصفهان نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعتبارات فعلی دولت برای اجرای پروژه‌های آبی اصفهان بسیار محدود است و این اعتبارات محدود دولتی جوابگوی راه‌اندازی اجرای پروژه‌های آبی و تأمین آب مورد نیاز اصفهان نیست.

اعتبارات محدود دولتی جوابگوی راه‌اندازی پروژه‌های آبی برای اصفهان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدی ظهر امروز با اشاره به اینکه دولت نباید نسبت به مشکلات و معضلات مهم اصفهان بی‌توجه باشد، اظهار داشت: در حال حاضر دولت جدید بر روی کار آمده و رسیدگی به مشکلات و معضلات اصفهان باید در دستور کار دولت جدید قرار بگیرد.

وی به ضرورت توجه نمایندگان مجلس برای مطرح کردن مشکلات اصفهان در سطح کلان کشور اشاره کرد و ادامه داد: نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی باید تلاش مجدانه‌ای را برای رسیدگی به وضعیت این مشکلات انجام بدهند و دولت نیز باید توجه خود را به اصفهان افزایش بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته اعتبارات محدودی از سوی دولت برای اجرای پروژه‌های آبی اصفهان اختصاص داده شده است، افزود: اعتبارات فعلی دولت برای اجرای پروژه‌های آبی اصفهان بسیار محدود است و این اعتبارات محدود دولتی جوابگوی راه‌اندازی اجرای پروژه‌های آبی و تأمین آب مورد نیاز اصفهان نیست.

محمدی با تاکید بر اینکه نمایندگان استان باید با توجه ویژه به اصفهان رسیدگی به مشکلات آبی اصفهان را در دستور کار خود قرار بدهند، اضافه کرد: امیدواریم با تحقق این موضوع تجربه هشت سال گذشته در راستای بی‌توجهی‌های دولت به اصفهان تکرار نشود.

محمدی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم اصفهان  نفر هستند و نمایندگان مجلس نیز در همین تعداد هستند، بیان کرد: طی سال‌های گذشته شورا‌ها حرکت مثبتی در راستای رسیدگی به وضعیت آب اصفهان انجام نداده‌اند و شورای چهارم باید اقدامات و پیگیری‌های لازم را به منظور رسیدگی به این مشکلات و چالش‌ها انجام بدهند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول