اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی خبر داد

بهبودی نسبی حال همسر آیت‌الله سعیدی

فرزند شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی با اشاره به بستری بودن همسر این شهید انقلاب در بیمارستان بیان داشت: وضعیت ایشان روز گذشته نامساعد بود ولی حال ایشان امروز بهبود یافته است.

بهبودی نسبی حال همسر آیت‌الله سعیدی

حجت‌الاسلام سید محسن سعیدی فرزند شهید آیت‌الله سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بستری شدن خانم خدیجه طباطبایی شیرازی‬، همسر آیت‌الله سعیدی در بیمارستان شهید بهشتی قم بیان کرد: ایشان به دلیل عفونت ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی قم بستری هستند.

وی افزود: همسر شهید آیت‌الله سعیدی علاوه بر کهولت سن، با بیماری‌های گوناگونی درگیر هستند که مهم‌ترین آن عفونت ریوی است که علت بستری شدن کنونی ایشان در بیمارستان است.

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی ادامه داد:‌ ایشان چندین سال است که دچار عارضه ریوی هستند و تا کنون چندین بار در بیمارستان بستری شده و مورد معالجه قرار گرفتند ولی اکنون این بیماری تا حدودی شدید‌تر شده است.

وی تصریح کرد: در ملاقاتی که روز گذشته با ایشان انجام شد وضعیت ایشان نامساعد بود ولی در تماسی که امروز صبح با بیمارستان شهید بهشتی به عمل آمد از بهبود نسبی ایشان خبردار شدیم.

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه خانم طباطبایی شیرازی پس از شهادت همسرش با دشواری فرزندان را در راه پاسداری از آرمان‌های انقلاب تربیت کرد گفت: از درگاه خداوند متعال و محضر شریف امام زمان خواستار شفای ایشان هستیم و همچنین از مردم شریف ایران نیز خواهشمندیم برای سلامتی این بانوی بزرگوار دست به دعا بردارند.

انتهای پیام/78005/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول