اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‏فقیه در سپاه گرمسار:

اسرا با تحمل سختی‌‏های اسارت زیر بار ظلم نرفتند

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: اسرا تمام سختی‏‌های دوران اسارت را تحمل کردند؛ اما زیر بار ظلم نرفتند.

اسرا با تحمل سختی‌‏های اسارت زیر بار ظلم نرفتند

حجت‏‌الاسلام مهدی ولی‌خانی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: اسرا به دشمنان نشان دادند که اعتقاد آنان به خداوند و ولایت بسیار عمیق است و هیچ شکنجه‏‌ای نمی‏‌تواند آنها را از ایمان به خدا، عشق به ولایت، قرآن و نظام جمهوری اسلامی دور کند.

وی تصریح کرد: اسرا تمام سختی‌‏های دوران اسارت را تحمل کردند و زیر بار ظلم نرفتند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار افزود: آزادگان همان شعار اباعبدالله‌الحسین (ع) که «هیهات من الذله» بود را شعار خود قرار دادند و برابر دشمن مقاومت کردند.

ولی‌خانی تأکید کرد: آزادگی برای اسرا، افتخار و سربلندی و برای صدامیان زبونی و ذلت بود.

وی افزود: انسان می‏‌تواند در شرایط بسیار سخت اعتقاد به خدای خویش داشته باشد و مقابل مشکلات صبر و از حقانیت خدا و راه خدا دفاع کند و هم می‏‌تواند در راحت‏‌ترین شرایط انسانی غافل باشد؛ در واقع می‌‏توان گفت که آزادگان درس بزرگ صبر و استقامت را به ما می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: رسالت آزادگان این است تا دیگران را به حق و صبر توصیه و سفارش کنند.

ولی‌خانی به آیه‏‌ای از قرآن در تکمیل جمله قبلی اشاره کرد و گفت: خداوند می‌‏فرماید انسان همیشه در خسران و زیان است، مگر کسانی که ایمان به خدا آورده و سفارش به حق و صبر کرده‏‌اند؛ چرا که خداوند سختی و مشکلات را در کنار و همراه راحتی‏‌ها قرار داده است.

وی افزود: اگر انسان طرفدار حق باشد و در زیر پرچم حق حرکت کند، در تمام مراحل پیروز میدان خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: آزادگان رسالت آشنا کردن مردم با صبر و استقامت برابر ناملایمات را بر عهده دارند.

ولی‌خانی افزود: دولت و مردم باید آزادگان و خانواده‌هایشان را محترم بشمارند؛ زیرا آنان از جمله افرادی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس مشکلات را تحمل کردند.

وی گفت: آزادگان برای حفظ اسلام و انقلاب وارد عرصه نبرد شدند و اسیر شدند، حال نیز باید از زحمات آنان قدردانی شود و مشکلات آنان مرتفع شود.

انتهای پیام/2249/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول