اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج):

فعالان مهدوی به دنبال ترویج فرهنگ مهدویت باشند

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: افرادی که در حوزه مهدویت فعالیت می‌کنند تلاش کنند با ایجاد انگیزه و علاقه مردم به شناخت معارف مهدویت، فرهنگ مهدویت را در کشور گسترش دهند.

فعالان مهدوی به دنبال ترویج فرهنگ مهدویت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حجت‌الاسلام محمدصابر جعفری در نخستین گردهمایی فعالان مهدوی در اردوگاه یاوران حضرت مهدی (عج) گفت: در حوادث مختلف تاریخ بعضی وقت‌ها، حرکت‌ها و موضع‌گیری‌ها موج ایجاد کردند، که گاهی دارای آثار مثبتی و برخی اوقات آثار مخبر و منفی داشته است.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بیان کرد: همه ما از شهادت، مظلومیت و غربت ائمه (ع ) محزونیم. همه ما از مدعیان دروغین و فریبکار و یا آنانی که امام برای مقاصد خود هزینه می‌کنند ناراحتیم.

وی با طرح این سئوال که نسبت به امام زمان(عج) چه ادعاها و چه وظایفی داریم و به آن عمل نکردیم؟ ادامه داد: آیا تلاش برای امام عصر(عج) و تحقق جامعه مدنظر امام و اجتماع، مستحب و مباح است یا واجب؟

جعفری بیان داشت: هر موضوعی هر چقدر بیشتر دشمن داشته باشد نشانگر اهمیت آن و دلیل ضرورت تلاش بیشتر است؛ آیا هیچ موضوعی مانند موعود نجات بخش در مقابل خود مدعی و فرقه و گروه دارد؟

وی عنوان کرد: چندین سال است وهابیت، بهائیت و سردمداران استکباری آنها انواع توهین‌ها و هجمه‌ها را به امام عزیز ما روا می‌دارند و هنوز بسیاری از حوزوی‌ها و دانشگاهی‌ها ما از پاسخ آن بی خبرند.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اظهار تأسف از اینکه برای امام زمان (عج) در این عرصه بسیار کم کاری شده است، متذکر شد: شرمنده‌ایم که سهم امام زمان (عج) از ما و جامعه‌ی ما، جز سالی یک بار آن هم برخی خیابان‌ها، آن هم فقط چند چراغ و ریسه لامپ و شکلات و شیرینی چیزی نیست.

وی، هدف از ایجاد پرتال مهدویت را ترویج فرهنگ ناب مهدوی به صورت گسترده عنوان کرد و افزود: بهانه پرتال مهدویت این است که غربت و مظلومیت امام زمان(عج) در جامعه را کم کنیم، ایجاد جریان پرتال مهدویت در واقع یک نوع دفاع از اعتقاد بزرگ شیعه است.

جعفری در پایان تأکید کرد: افرادی می‌توانند در عرصه مهدویت فعال باشند و موفق عمل کنند که عمل آن‌ها در جامعه تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول