اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبران فلسطینی: امنیت مصر، امنیت ملی عربی است

رهبران فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند که هر گونه آسیب‌رسانی به امنیت مصر، ضربه زدن به امنیت ملی عربی و قضیه مرکزی آن است.

رهبران فلسطینی: امنیت مصر، امنیت ملی عربی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه رهبران فلسطین آمده است: رهبران فلسطینی و ملت فلسطین با اهتمام زیاد تحولات و حوادث مصر را دنبال می‌کردند و از دیدگاه ما هر گونه آسیب‌رسانی به امنیت مصر، وارد آوردن ضربه به امنیت ملی عربی و اسلامی و تهدید قضیه فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: امنیت مصر سوپاپ اطمینان برای امنیت ملی عربی است و دست‌های بیهوده‌ای که سعی دارد دولت مصر را تهدید و به امنیت و ثبات ملت آن آسیب برساند، طرح‌های مشکوک برای هدف قرار دادن وحدت مصر و همه کشورهای عربی و امنیت و ثبات آن را اجرا می‌کند.

رهبران فلسطینی همچنین تاکید کردند: ما از موضع ملی عربی ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان قدردانی می‌کنیم و همه معتقدیم که عربستان نگهبان امین برای قضایای امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و ما از همگان برای حمایت از مصر و مخالفت با دخالت‌های آن در امور داخلی دعوت می‌کنیم و مخالفت خود با تروریسم را که موسسات عمومی و اماکن عبادی را هدف قرار داده است، اعلام می‌داریم.

رهبران فلسطینی همچنین تصریح کردند که ما اطمینان داریم مصر برادر این مرحله را پشت سر خواهد گذاشت تا نقش رهبری خود برای قضایای امت عربی بویژه قضیه فلسطینی را بازیابد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول