اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

عزل معاون استاندار خراسان شمالی بدون هماهنگی با وزارت کشور است

معاون سیاسی وزیر کشور با ارسال نامه‌ای به استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حکم عزل معاون سیاسی استاندار بدون هماهنگی با وزارت کشور بوده، بر بازگشت وی برای انجام وظایف ذاتی تاکید کرده است.

عزل معاون استاندار خراسان شمالی بدون هماهنگی با وزارت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید صولت مرتضوی در این نامه خطاب به احمدی‌بیغش آورده است: حسب گزارش‌های واصله در روز گذشته اقدام به عزل معاون سیاسی استاندار و انتصاب فردی به عنوان سرپرستی این معاونت کرده‌اید.

این اقدام بدون هماهنگی با وزارت کشور صورت گرفته و خلاف مقررات و خارج از وظایف ذاتی استاندار است.

در نامه معاون سیاسی وزیر کشور آمده است: لذا ضمن کان لم یکن نمودن ابلاغ سرپرستی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی، ترتیبی اتخاذ فرمایید که سیف‌الله مطلبی به وظایف ذاتی خود در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ادامه دهند.

استاندار خراسان شمالی دو روز قبل سیف‌الله مطلبی معاون پیشین سیاسی امنیتی که برادر دو شهید و دارای سوابق در وزارت کشور بوده را در حین مرخصی چند روزه از این مسئولیت عزل و برای این معاونت سرپرست منصوب کرد.

مطلبی حدود 10 ماه قبل سکانداری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی را عهده دار شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس وزیر جدید کشور و تنی چند از معاونان وزارتخانه نیز نسبت به این اقدام استاندار واکنش نشان داده‌اند.

به گزارش فارس، در این راستا از احمدی بیغش خواسته شده یا معاون سیاسی و امنیتی را پذیرفته و همچنین حکم سرپرست جدید را ملغی کرده و یا از مسئولیت خود کناره‌گیری کند.

انتهای پیام/63002/ن/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول