اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزیر کشور:

امکانات گردشگری کوهستانی در کلاردشت فراهم شود

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزیر کشور بر لزوم ایجاد امکانات برای بهره‌مندی از فرصت‌های گردشگری کوهستانی در کلاردشت تاکید کرد.

امکانات گردشگری کوهستانی در کلاردشت فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، مهدی محمدی‌فر بعدازظهر امروز در آیین آغاز به کار فرمانداری کلاردشت اظهار داشت: با استقرار فرمانداری در این منطقه، بخش مهمی از حاکمیت در آن حضور پیدا می‌کند که می‌تواند خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهد.

وی افزود: کلاردشت منطقه شناخته شده‌ای در جهان است و هر ساله در کنار مسافران داخلی، گردشگران خارجی بسیاری برای بازدید از منطقه می‌آیند.

محمدی‌فر ادامه داد: کلاردشت در کنار جاذبه‌های مختلف گردشگری همچون آب و هوای مطلوب و جنگل و رودخانه، دارای ظرفیت کوهستانی خوبی است به طوری که دومین قله مرتفع کشور یعنی علم کوه را در خود جای داده است که همین موضوع باعث حضور کوهنوردان زیادی از اقصی نقاط جهان شده است.

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزیر کشورگفت: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تامین نیازهای کوهنوردان در این منطقه می‌تواند به افزایش تعداد گردشگران تخصصی کمک کند و این امر باید مورد توجه مسئولین کلاردشت قرار گیرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین بیان داشت: امروز شادی و شعف مردم کلاردشت به دلیل تحقق خواسته به حق و چندین ساله آنها قابل لمس است.

قاسم احمدی ادامه داد: ابلاغ فرمانداری کلاردشت در روزهای پایانی دولت دهم و اجرایی شدن آن در آغازین روزهای دولت یازدهم از جمله اتفاقات مبارک و نادری بود که شاهد آن بودیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم خدمات شایسته‌ای به واسطه بهره‌مندی از این ظرفیت ایجاد شده نصیب مردم شریف کلاردشت شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت فعلی کلاردشت ظرفیت بخشی است و باید همگام با نام آن در تخصیص امکانات، اعتبارات و نیروهای انسانی به شهرستان شدن آن توجه شود و درباره تامین نیروی انسانی که از دغدغه‌های ما در بخشداری مرزن‌آباد نیز هست چاره ای اندیشیده شود.

احمدی اذعان داشت: امروز باید وزارت کشور راه کاری برای رفع مشکل تامین نیروی انسانی در ادارات زیر مجموعه خود بیابد.

وی نیز بر استقرار ادارات شهرستان کلاردشت و تامین نیروهای انسانی از افراد بومی منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول