اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان

حاصل تفکر وهابیت جنگ و برادرکشی است

امام جمعه زاهدان گفت: حاصل تفکر وهابیت جنگ و برادرکشی است.

حاصل تفکر وهابیت جنگ و برادرکشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس زاهدان، اظهار داشت: وهابیون در گذشته قصد تخریب حرمین مقدس کاظمین، نجف، کربلا و سامرا را داشتند، مدت‌ها اطراف کربلا سنگر گرفته‌ بودند، اما مراجع وقت آنها را ناکام گذاشتند.

امام جمعه زاهدان افزود: وهابیون تنها جایی که توانستند نیت شوم خود را عملی کنند، قبرستان بقیع بود، آنها مرقد مطهر امامان چهارگانه را تخریب کردند.

خطیب جمعه زاهدان به تلاش وهابیون در تخریب حرم حضرت زینب نیز اشاره کرد و گفت: این تفکر پست وهابیت است که حتی به مقبره صحابه پیامبر (ص) نیز رحم نکردند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بقیع را یکی از قبرستان‌های کهن تاریخ اسلام معرفی کرد و به تشریح تاریخچه تشکیل آن نیز پرداخت.

خطیب نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه حاصل تفکر وهابیت جنگ برادر کشی است، افزود: مقصد نجات قدس است، آنها چقدر به این مقصد نزدیک شدند؛ آنان آلت دست بیگانگان برای برادر کشی در پاکستان و عراق شده‌اند.

سلیمانی در ادامه به جلسه رای اعتماد نمایندگان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: نمایندگان مجلس بر اساس وظیفه خود، وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را مورد نقادی قرار دادند، از وزرای پیشنهادی نیز که با متانت به سوالات نمایندگان پاسخ دادند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/75004/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول