اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مواضع هسته‌ای رئیس‌جمهور مردم را دلگرم کرد

امام جمعه فیروزکوه گفت: مواضع اصولی که رئیس‌جمهور به ویژه در حوزه سیاست‏های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران داشتند، مردم را دلگرم کرد و نشان داد که راه نظام اسلامی مشخص است.

مواضع هسته‌ای رئیس‌جمهور مردم را دلگرم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در جمع پرشور مردم مؤمن و ولایی شهرستان فیروزکوه، به جلسات فشرده چند روز اخیر مجلس شورای اسلامی برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیان‏گذار کبیر انقلاب، خواست مردم در اداره کشور به زیبایی هر چه تمام‏تر تحقق یافت.

وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن نظام شکوهمند اسلامی، در همه عرصه‏ها دولت‏هایی زمام امور را در دست گرفتند که با خواست مردم و رأی آنها رسمیت یافته بودند و در اصل، مردم خواستند که آنها روی کار باشند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: هر یک از دولت‏هایی که در سال‏های گذشته و پس از انقلاب اسلامی در کشور فعالیت کردند، خدمات بسیار ارزنده‏ای را ارائه دادند که باید قدردان آنها بود.

استیری ادامه داد: دولت‏ها همواره توجه مناسبی به مردم و کشور داشته‏اند و سعی کرده‏اند تا مشکلات جامعه را برطرف سازند؛ البته نباید منکر کاستی‏ها و کمبودها نیز شد.

وی گفت: در آغاز کار دولت یازدهم نیز شاهد بودیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خدمات همه دولت‏ها قدردانی کردند و در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بیانات ارزشمندی داشتند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: در سویی دیگر، مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور یازدهم در مجلس شورای اسلامی با مسائل بسیار قابل تأملی همراه بود که باید بیشتر مورد بحث قرار گیرد.

استیری افزود: در این برنامه‏های باشکوه، شاهد سخنانی از سوی رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور بودیم که در تمام رسانه‏های داخلی و خارجی بازتاب گسترده‏ای داشت و امروز باید به دقت مورد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مواضع اصولی و خوبی که رئیس‌جمهور به ویژه در حوزه سیاست‏های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران داشتند، مردم را دلگرم کرد و نشان داد که راه نظام اسلامی مشخص است.

امام جمعه فیروزکوه افزود: این سیاست‏ها و مواضع بازتاب‏های مختلفی نیز پیدا کرد و به خصوص در مراسم تحلیف دکتر روحانی، سبب تشویق وی از سوی نمایندگان مجلس شد.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول