اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ورزش و جوانان دماوند:

ظرفیت‏های ورزشی دماوند مورد استفاده قرار گیرد/ اقدامات کافی نیست

رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه ظرفیت‏های ورزشی دماوند باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، اقدامات انجام شده در این حوزه در بام ایران را کافی ندانست.

ظرفیت‏های ورزشی دماوند مورد استفاده قرار گیرد/ اقدامات کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: در حال حاضر، بهترین کار در زمینه ورزش این است که از ظرفیت‏های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر در خصوص ساخت و بهره‏برداری از اماکن ورزشی با کمبود اعتبار مواجه هستیم، اما نباید از امکانات موجود غافل شویم.

فرماندار دماوند با تاکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‏های ورزشی در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: بی‏انصافی است اگر بگوییم تا امروز در شهرستان کاری نشده است.

افشارنادری در عین حال اقدامات صورت گرفته را ناکافی دانست و گفت: شهرستان دماوند با حجم جمعیتی که دارد، نیازمند کارهای بزرگ‏تری است و اقدامات انجام شده پاسخ‏گوی این نیازها نیست.

وی یکی از کارکردهای مهم ورزش را در جامعه، تأمین سلامت روحی و جسمی افراد دانست و تصریح کرد: درمان همه بیماری‏ها در ورزش نهفته است.

افشارنادری برنامه‏ریزی و سیاست‏گذاری برای توسعه و تقویت ورزش شهرستان دماوند را از وظایف شورای ورزش برشمرد.

رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: در جلسه امروز که نخستین جلسه این شوراست، بیشتر به بحث پیشنهادات و بیان مشکلات خواهیم پرداخت و از جلسات آینده، برنامه‏ریزی و هدف‏گذاری خواهیم کرد.

این مسئول به نقش مهم هیئت‏های ورزشی در امر ورزش اشاره کرد و افزود: در جلسات آینده شورا از ظرفیت‏ها، نظرات و پیشنهادات این هیئت‏ها در برنامه‏ریزی ورزشی شهرستان دماوند بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه در این خصوص باید به ورزش‏های همگانی، حرفه‏ای، قهرمانی و پهلوانی توجه شود، اذعان داشت: در نظر داریم مهر ماه سال‏جاری، برنامه پیاده‏روی همگانی را با محوریت اداره ورزش و جوانان و همکاری شهرداری‏های شهرستان دماوند، به صورت هم‏زمان در این شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/2568/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول