اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبر داد

دستگیری 2 شرور در پردیس/ درگیری تن به تن به نفع پلیس پایان یافت

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری دو تن از شروران شهرستان پردیس در درگیری تن به تن این افراد با پلیس خبر داد.

دستگیری 2 شرور در پردیس/ درگیری تن به تن به نفع پلیس پایان یافت

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اضافه کرد: در خصوص برخورد با افرادی که موجب رعب و وحشت شهروندان می‏شوند، عملیاتی را در شهرآباد بومهن انجام دادیم که نتیجه این عملیات، دستگیری دو نفر از افراد سابقه‏دار بود.

رستگاری ادامه داد: این افراد در دره شهرآباد در زمان دستگیری با مأموران نیروی انتظامی درگیری تن به تن داشتند اما مأموران توانستند این افراد را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: با دستور مقام قضایی از منزل این دو نفر بازدید شد و مأموران موفق شدند 42 گوشی و سیم کارت تلفن همراه، 18 عدد ساعت مچی، گاز اشک‏آور، شوکر، تعدادی سلاح سرد، یک دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک و یک دستگاه موتورسیکلت که در تهران بزرگ به سرقت رفته بود، از مخفی‏گاه آنها کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: با اعتراف این دو فرد، نفر سوم این باند که با میانگین سنی 22 تا 27 سال اقدام به زورگیری می‏کردند، نیز دستگیر شد.

رستگاری افزود: با دستور مقام قضایی، تصویر این افراد بدون پوشش در مطبوعات به چاپ خواهد رسید تا در صورتی که فردی توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته باشد، بتواند به پلیس آگاهی شهرستان پردیس مراجعه کند.

انتهای پیام/2568/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول