اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود:

خودسازی از اولویت‏های نظام صالحین است

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: هدف متعالی و اصلی شجره طیبه صالحین، پرورش انسان‌هایی است که خودسازی انجام داده و دنبال اصلاح جامعه از طریق دستورات اسلامی هستند.

خودسازی از اولویت‏های نظام صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه بخشی از برنامه‌های سپاه شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر از بانوان در روستای پرو برگزار شد، در سخنانی با اشاره به الگو بودن حضرت زهرا (س) در زندگی فردی و اجتماعی همه به خصوص بانوان جامعه اظهار کرد: بانوان جامعه باید الگوبرداری خوبی از ایشان داشته باشند و در کارها و برنامه‌های خود عمل به سیره و منش آن حضرت را سرلوحه عمل قرار دهند.

وی افزود: زنان و دختران جامعه امروز ایرانی نیاز به الگویی والا دارند و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان جامعه و همه بانوان جهان است که با عمل به دستورات ایشان می‏‌توان در زندگی فردی و اجتماعی خود موفق بود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شاهرود با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین و اهداف آن بیان کرد: پنج هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین دنبال می‌شود که شامل ترویج احادیث معصومین، آموزش قرآن، احکام، سیره شهدا و تبیین سخنان و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است.

مرتضوی هدف مهم صالحین را خودسازی و دیگرسازی عنوان کرد و افزود: هدف متعالی و اصلی شجره طیبه صالحین، پرورش انسان‌هایی است که خودسازی انجام داده و دنبال اصلاح جامعه از طریق دستورات اسلامی هستند.

در این مراسم، فعالان برنامه‌های ماه مبارک رمضان، برترین متربیان صالحین و سرگروه‌های صالحین با اهدای لوح و هدیه از طرف بسیج تقدیر شدند.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول