اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خواستار شد

برگزاری دائمی جشنواره تسنیم آیات در مشهد با رفع کاستی‌های موجود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خواستار برگزاری دائمی جشنواره تسنیم آیات در مشهد شد.

برگزاری دائمی جشنواره تسنیم آیات در مشهد با رفع کاستی‌های موجود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه تسنیم آیات شب گذشته با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، سیدجواد شمقدری رییس سازمان سینمایی کشور و سیدسعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

سید سعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم که جشنواره ملی فیلم کوتاه تسنیم آیات به نام و برکت قرآن کریم مزین شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با لطف و همکاری همه مسئولان، در برگزاری این جشنواره اقدامات بهتری صورت بگیرد و بتوانیم برگزاری این جشنواره را در استان خراسان رضوی و شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران نهادینه کنیم.

سرابی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه تسنیم آیات باید در مشهد دایمی شود، ابراز کرد: با توجه به کاستی‌هایی که در دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه وجود داشت، امیدواریم در سال‌های آینده با تجربه‌ای که تاکنون از این جشنواره به دست آورده‌ایم، بتوانیم جشنواره‌ای در حد قرآن کریم در مشهدالرضا(ع) برگزار کنیم.

سیدجواد شمقدری، رئیس سازمان سینمایی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه قرآن گنجینه معارف اسلامی است، ادامه داد: هنر ایرانی ـ اسلامی باید به نقطه‌ای برسد که راه سعادت و حیات بشری در دنیا و آخرت به جهان نشان داده شود.

شمقدری خاطر نشان کرد: امیدوارم این جشنواره‌ها به جایی برسند که فیلم‌های فاخر و قرآنی به خصوص در حوزه فیلم‌های سینمایی بلند تولید شوند.

انتهای پیام/ح/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول