اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  شمال آفریقا

رئیس حزب «الجیل المصری» مصر در گفت‌وگو با فارس:

حزب «الجیل المصری» خواهان قطع رابطه مصر با ترکیه و قطر است

رئیس حزب «الجیل المصری»(نسل مصری) مصر با محکوم کردن اظهارات اخیر دوحه و آنکارا در قبال اقدام حکومت مصر در پایان دادن به تحصن‌ها در این کشور، خواستار قطع رابطه مصر با ترکیه و قطر شد.

حزب «الجیل المصری» خواهان قطع رابطه مصر با ترکیه و قطر است

«ناجی الشهابی»،‌ رئیس حزب «الجیل المصری» (نسل مصری) مصر و از نمایندگان سابق پارلمان این کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره از حکومت خواست تا اقدامات لازم و ضروری در قبال دو کشور ترکیه و قطر را اتخاذ کند که اظهاراتی علیه پایان دادن به تحصن‌های جماعت اخوان المسلمین و حامیان «محمد مرسی»، رئیس جمهوری برکنار شده مصر در دو میدان «النهضه» و میدان «رابعة العدویه» قاهره ایراد کرده و سفرای خود را در اعتراض به اقدام حکومت مصر در پایان دادن به تحصن‌ها به آنکارا و دوحه فراخوانده بودند.

الشهابی تاکید کرد: با وجودی‌که وی پیشتر مخالفت خود با استفاده از زور و قدرت جهت پایان دادن به تحصن‌ها را اعلام کرده بود، اما لجاجت‌های جماعت اخوان المسلمین و خشونت‌هایی به دنبال پایان دادن به تحصن‌ها در خیابان‌های مختلف قاهره و دیگر شهرهای مصر مشاهده شد، دلیلی روشن بر خطراتی بود که امنیت ملی مصر را به خاطر ادامه تحصن‌های حامیان و هواداران محمد مرسی تهدید می‌کرد.

رئیس حزب «الجیل المصری» (نسل مصری) مصر وجود این خطرات و تهدیدات را مهمترین دلیل دانست که حکومت مصر را ملزم کرد، با زور و قدرت وارد عمل شود و قانون منع رفت و آمد و حالت فوق العاده را در کشور به مدت یک ماه اعلام کند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول