اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

26 مرداد در واقع تحقق وعده الهی در شکست همیشه دشمن است

استاندار خراسان رضوی گفت: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، در واقع تحقق وعده الهی در شکست همیشه دشمن و فتح و ظفر مظلومان مجاهد است.

26 مرداد در واقع تحقق وعده الهی در شکست همیشه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در متن پیام محمد حسین فروزان‌مهر آمده است:  26 مرداد روز خاطره انگیز و سراسر شور و هیجان آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی می دارم و به تمامی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس درود می فرستم.

قطعا این روز بیادماندنی هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد، روزی که با مقاومت و پایمردی دلاورمردان سپاه اسلام صدام حسین و حکومت بعثی که نیت شوم استکبار را در هشت سال دفاع مقدس مزدوری می‌کردند، با پذیرش تبادل اسرا، عملا بر یاوه‌گویی‌ها و رجزخوانی‌های خود خط بطلان کشیدند.

روز 26 مرداد در واقع تحقق وعده الهی در شکست همیشه دشمن و فتح و ظفر مظلومان مجاهدی است که خون پاک آنان در سرزمین تفتیده خوزستان، کوه‌های منجمد کردستان و ایلام و غرب کشور بر زمین فرو ریخت. روز بازگشت آزادگان، نقطه عطف غلبه حق بر باطل و لشگریان خدا بر جنود شیطان و در واقع نقطه پایانی بر ادعای پوچ آمریکا و ایادی اجیرشده ی او همچون صدام شد.

امروز که غرش گلوله‌ها در غرب و جنوب آرام گرفته و صدام به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است، ایران اسلامی به مدد ایستادگی و مقاومت ملت ولایتمدار کشورمان در اوج قله سرافرازی و بلندای عزت و مردانگی و شرف روزگار می‌گذراند و به عنوان کشوری اثرگذار در منطقه همچنان تحت لوای ولایت فقیه و رهبری‌های حضرت آیت‌الله خامنه ای بشارت دهنده حریت و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) است.

بی‌تردید این روزهای پرثمر بازتاب مقاومت آزادگان ما در سیاه چال‌های رژیم صدام و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی است و همچون ذخیره‌ای از معنویت و اقتدار در دل دشمن هراس می‌افکند.

با گرامیداشت مجدد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس به روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و طول عمر ولی امر مسلمین را از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نمایم. اطمینان دارم ایران اسلامی با سرمایه ایثار، جهاد و شهادت همچنان در مسیر اعتلای خویش در کمال امنیت، آرامش، عزت و وقار به پیش خواهد رفت و ضمن قطع چنگال طمع مستکبران به الگو و نماد موفقی برای تمامی

نیک اندیشان و آزادیخواهان جهان تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول