اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ادامه عملیات ارتش سوریه در دیرالزور/ خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های عناصر مسلح

یگان‌های ارتش سوریه در حالی به عملیات نظامی خود در شهر «دیرالزور» در شرق سوریه ادامه دادند که یگان مهندسی ارتش سوریه نیز چندین بمب کار گذاشته شده از سوی عناصر مسلح در راه بین‌‌المللی دیرالزور – دمشق را خنثی کردند.

ادامه عملیات ارتش سوریه در دیرالزور/ خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های عناصر مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌های ارتش سوریه دیروز چهارشنبه و امروز پنج‌شنبه به عملیات‌های نظامی خود در منطقه «الحویقه» شهر «دیر الزور» در شرق سوریه ادامه دادند.

در جریان درگیری‌های روی داده میان نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح در این منطقه شماری از عناصر مسلح وابسته به جنبش موسوم به «آزادگان شام اسلامی» از گروه تروریستی «القادیسه» کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

از سوی دیگر یگان‌های مهندسی ارتش سوریه چندین بمب کار گذاشته شده از سوی عناصر مسلح در راه بین‌ المللی دیر الزور – دمشق را خنثی کردند. گزارش شده است، وزن هریک از این بمب‌ها بین 25 تا 70 کیلوگرم بوده است.

همچنین دیگر یگان‌های ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در غرب «پل معلق» و چندین مقر افراد مسلح در نزدیکی «داروخانه رشا» در منطقه «الحسینیه» و غرب بیمارستان «الفرات» و در نزدیکی «التدریب الجامعی» را هدف قرار داده و منهدم کردند و ده‌ها فرد مسلح را به قتل رسانده و زخمی کردند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول