اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار سمنان:

شورای فنی عالی‏‌ترین مرجع فنی در نظارت بر پروژه‏‌های اجرایی است

معاون امور عمرانی استاندار سمنان، شورای فنی استان سمنان را عالی‌‏ترین مرجع فنی در نظارت بر پروژه‌‏های اجرایی عنوان کرد.

شورای فنی عالی‏‌ترین مرجع فنی در نظارت بر پروژه‏‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، جلسه شورای فنی استان سمنان با حضور معاون امور عمرانی استاندار سمنان و اعضا در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

پرهام جان‏فشان، معاون امور عمرانی استاندار سمنان در این نشست اعمال نظارت و کنترل بیشتر بر روند اجرایی کلیه پروژه‏‌های عمرانی را در سال جاری مهم برشمرد.

وی گفت: علاوه بر فعالیت کمیته نظارت شورای فنی استان سمنان، کمیته‏‌های نظارت شهرستانی با بهره‏‌گیری از توان کارشناسان دستگاه‏‌های اجرایی عضو کمیته در هر شهرستان و به ریاست معاونان فرمانداری تشکیل و فعالیت خواهند کرد.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه نظارت شورای فنی استان سمنان در ارتقای سطح کیفی و ساخت پروژه‌‏ها تأثیر مهمی خواهد داشت، گفت: تصمیمات کمیته‏‌های فنی باید با نظر قطعی شورای فنی اجرایی شود.

جان‏فشان با اشاره به وظیفه سنگین شورای فنی در نظارت بر پروژه‏‌های متعدد در استان سمنان گفت: نظارت فنی بر پروژه‏‌هایی که در درجه اول حائز اهمیت نیستند و یا در نقاط دور دست استان سمنان قرار دارند را جزو وظیفه کمیته‌‏های فنی شهرستان‏ها عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان  با بیان اینکه اعضای شورای فنی در شهرستان‏ها با هماهنگی فرمانداران تضمین می‏‌شوند، گفت: این کمیته‏‌ها با نظارت دقیق بر پروژه‏‌ها و انجام وظایف خود در آینده می‏‌توانند مانند شورای فنی استان سمنان مصوبه اجرایی داشته باشند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان در این جلسه از برگزاری بیش از 20 دوره آموزشی از سوی شورای فنی برای دستگاه‏‌های اجرایی این استان خبر داد و گفت: این دوره‏‌ها با تائید دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان و ارائه گواهی‏نامه آموزشی برگزار می‌‏شود.

انتهای پیام/2249/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول