اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ:

برای کسب سکوی اول مسابقات انتخابی لحظه‌شماری می‌کنم

رزمی‌کار کاشانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشورمان گفت: با آمادگی کامل برای آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ ایران و کسب سکوی اول وزن 67 کیلوگرم این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم.

برای کسب سکوی اول مسابقات انتخابی لحظه‌شماری می‌کنم

ناصر امیری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تمرین تیم ملی کیک‌بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران از روز 23 مردادماه با انجام وزن‌کشی در سالن بوکس شهید کبکانیان تهران آغاز شده است.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ کشور انتخابی تیم ملی به مدت دو روز طی روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 مردادماه با حضور 16 استان کشور و در هفت وزن آغاز می‌شود و در پایان نفرات اول و دوم مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی کیک‌بوکسینگ ایران برای حضور در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ بروکسل انتخاب می‌شوند.

رزمی‌کار کاشانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشورمان یادآور شد: در مجموع 14 نفر از نفرات برتر مسابقات انتخابی در هفت وزن به اردوی آ‌مادگی تیم ملی فراخوانده می‌شوند تا در نهایت هفت نفر در هفت وزن به عنوان اعضای اصلی تیم ملی به مسابقات جهانی بروکسل اعزام شوند.

وی از تیم‌های استان‌های کرمانشاه، لرستان و آذربایجان به عنوان تیم قدر و قدرتمند این رشته ورزشی در کشور نام برد و افزود: تیم کیک‌بوکسینگ آذربایجان شرقی در کشور حرف اول را می‌زند و در مسابقات انتخابی تیم ملی امید زیادی برای کسب نماینده بیشتر در تیم ملی دارند.

امیری‌پور با اشاره به تمرینات سخت و فشرده خود در ماه‌های گذشته، متذکر شد: با آمادگی کامل برای آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ ایران و کسب سکوی اول وزن 67 کیلوگرم این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم.

مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ کشور انتخابی تیم ملی به مدت دو روز طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن کیک‌بوکسینگ شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول