اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 مرداد تا 8 شهریور انجام می‌شود

گلچین آثار جشنواره نیایش در خانه هنرمندان و گالری نقش خانه

گلچینی از 180 اثر دومین دو سالانه تصویرسازی نیایش با محوریت زندگی امام رضا(ع) از 26 مرداد تا هشت شهریورماه در خانه هنرمندان و گالری نقش خانه گشایش می‎یابد.

گلچین آثار جشنواره نیایش در خانه هنرمندان و گالری نقش خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین دوسالانه تصویرسازی نیایش چندی پیش توسط موسسه آفرینش‎های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد که آثار منتخب این نمایش برای بهره‌گیری مخاطبان از ایده‎ها و همچنین حمایت از هنرمندان در استان‎ها و شهرستان‎های مختلف برگزار می‎شود.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری اصفهان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: خانه هنرمندان و نقش‎خانه حوزه هنری میزبان آثار منتخب دومین دوسالانه نقاشی است.

آزاده کوفیگر افزود: این نمایشگاه از 26 مرداد تا 8 شهریورماه با نمایش 180 اثر منتخب آغاز به کار می‎کند.

وی ادامه داد: دوسالانه تصویرگری نیایش با چندی پیش با موضوع نیایش و سیره زندگی امام رضا(ع)  اعلام فراخوان کرد که آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در مراکز هنری سراسر کشور به نمایش گذاشته می‎شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای حمایت از هنرمندان برگزار می‎شود، ادامه داد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‎توانند در تاریخ ذکر شده از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 به گالری نقش خانه و خانه هنرمندان اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/63019/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول