اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گالری هامون میخکوب می‎شود

خوش نشینی عکس‎های سیاه و سفید در آثار کلاژ هنرمند اصفهانی

نمایشگاهی از آثار کلاژ با عکس‎های سیاه و سفید، از 25 مردادماه در گالری هامون افتتاح می‎شود تا مخاطبان با خوش نشینی عکس‎های سیاه و سفید در قاب‎های کلاژ، خاطرات گذشته را تداعی کنند.

خوش نشینی عکس‎های سیاه و سفید در آثار کلاژ هنرمند اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گالری هامون هم همچون سایر گالری‎های اصفهان برنامه‎های فصل تابستان خود را با ‎برگزاری نمایشگاه  در سبک‎های مختلف هنری دنبال می‎کند و هفته آینده نوبت به نمایش آثار مهرنوش مقدس در حوزه نقاشی است.

مهرنوش مقدس پیش از این آثار خود را در قالب حجم در گالری هامون و به صورت نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته بود.

اشک‎ها و لبخندها، سیاه و سفیدها،خاطرات و سرفصل‎های زندگی را می‎سازد که هر یک از آنها به تنهایی می‎تواند هزاران سوژه هنری را در ذهن هنرمند بیدار کند و اینک این سوژه‎ها در قاب نقاشی‎های مهرنوش مقدس خوش نشته است تا مخاطب را در بدو ورود به نمایشگاه و دیدن آثارش متوجه یک آلبوم کامل از گذشته کند.

مهرنوش مقدس در گفت وگو با خبرنگار  فارس در این خصوص گفت: در آثار ارائه شده در این نمایشگاه از تکنیک کلاژ بهره گرفته شده است.

وی افزود: به شکلی که عکس‎های سیاه و سفید در مرکز قرار گرفته و با هنر کلاژ تکمیل شده است که این ترکیب به وجود آمده نوعی نوستالژی از عکس‎های سیاه و سفید در گذشته را به وجود می‎آورد.

استاد دانشگاه و هنرمند عرصه نقاشی ادامه داد: در این نمایشگاه ا که  25 تا  30 مرداد ماه از ساعت 17 تا 21 در گالری هامون برگزار می‎شود، 14اثر با تکنیک اکرولیک و کلاژ عکس روی بوم نمایش داده می‎شود.

انتهای پیام/63019/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول