اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مدال‌های ورزشکاران پارالمپیک تفاوتی با ورزشکاران المپیک ندارد

استاندار کرمانشاه گفت: مدال‌ها و تلاش‌های ورزشکاران پارالمپیک هیچ تفاوتی با ورزشکاران المپیک ندارد و درخشش این ورزشکاران در میادین جهانی موجب افتخار همه ایرانیان است.

مدال‌های ورزشکاران پارالمپیک تفاوتی با ورزشکاران المپیک ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه اظهار داشت: ورزشکاران کرمانشاهی با همت و تلاش خود ثابت کردند برخی محدودیت‌های ظاهری نمی‌تواند مانع پیشرفت شود.

دمیاد با بیان اینکه کار بزرگی توسط ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه انجام شده، افزود: درخشش این ورزشکاران در میادین جهانی موجب افتخار همه ایرانیان است.

وی با قدردانی از زحمات این ورزشکاران، تاکید کرد: نوجوانان و جوانان از ورزشکاران الگوبرداری می‌کنند و از رفتار پهلوانی آن‌ها درس می‌گیرند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: با مقدوراتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم حداکثر امکانات ورزشی را برای استان کرمانشاه فراهم کنیم.

دمیاد زحمات مربیان ورزشی را در قهرمانی ورزشکاران مؤثر عنوان کرد و ابراز داشت: صدا و سیما باید با تهیه برنامه‌های تلویزیونی ورزشکاران پارالمپیک را به جامعه معرفی کند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدال‌ها و تلاش‌های ورزشکاران پارالمپیک هیچ تفاوتی با ورزشکاران المپیک ندارد، تصریح کرد: راه‌کارهای لازم برای استخدام این قهرمانان را بررسی می‌کنیم تا در صورت امکان موضوع استخدام آن‌ها محقق شود.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول