اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع:

مسلمانان بیدار مرزهای مخالفان را یکی پس از دیگری درهم خواهند شکست

آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی هتک حرمت و تخریب قبور ائمه(ع) بقیع را محکوم کرد و گفت:‌ فرقه وهابیت از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان دست بردارند و به برادرکشی و ایجاد فساد خاتمه دهند.

مسلمانان بیدار مرزهای مخالفان را یکی پس از دیگری درهم خواهند شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی آمده است: با فرا رسیدن هشتم شوال خاطره غم انگیز و مصیبت بار تخریب قبور ائمه بقیع در خاطره مسلمانان بیدار که محبت اهل بیت پیامبر(ص) را برای خود از آنجا که گوش شنوا و دل حق‌پذیر در برابر حدیث ثقلین و امثال آن دارند و افتخار می‌دانند تجدید می‌شود.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: روز هشتم شوال به دست وهابیت که فرقه‌ای است که دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به وجود آورده است بارگاه ملکوتی و بسیار باشکوه ائمه علیهم السلام در بقیع با خاک یکسان شد و قلوب صدها میلیون شیعه و اهل سنت محب اهل بیت علیهم السلام را جریحه دار ساخت.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: ما ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه و تخریب توهین آمیز تمام آثار اسلامی که در عربستان و غیر آن وجود دارد این مطلب را به فرقه وهابیت که با پیش گرفتن راه عناد و لجاجت هرگز در صحنه‌های مناظره با منطق و برهان حضور پیدا نمی‌کنند اعلام می‌کنیم تا از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان دست بردارند و به برادر کشی و ایجاد فساد خاتمه دهند، امروز روز بیداری اسلامی است و نیاز است مسلمانان بیدار روز به روز با اتحاد و استقامت خود قدرت بیشتر پیدا کنند.

در پایان این پیام آمده است: امروز مسلمانان بیدار مرزهای مخالفین را یکی پس از دیگری درهم خواهند شکست و سرلوحه کار خود را «واعتصمو بحبل الله و لا تفرقوا» قرار خواهند داد و حق خود را که همه آثار اسلامی متعلق به همه مسلمانان جهان است را احقاق خواهند کرد و اختلاف افکنان و مخالفان طریق اهل بیت (ع) را به خاک سیاه خواهند نشاند.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول