اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت جانشین سازمان بسیج مستضعفین از تحمیل یک جنگ دیگر به ایران‌

سردار فضلی: رهبری 3 بار نسبت به هجمه فرهنگی دشمن هشدار دادند

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری سه بار نسبت به هجمه فرهنگی دشمن هشدار دادند.

سردار فضلی: رهبری 3 بار نسبت به هجمه فرهنگی دشمن هشدار دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، سردار فضلی در افتتاحیه نهمین همایش سراسری مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان در مشهد اظهار داشت: ابعاد جنگ نرم با جنگ سخت متفاوت است اما با درک درست آن می‌توان توفیقات خوبی به دست آورد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ نرم به ما تحمیل شده است گفت: دو دهه  قبل رهبر معظم انقلاب هجمه دشمن را شبیخون فرهنگی عنوان کرد و بعد از آن در سال 78 از آن به براندازی فرهنگی تعبیر کرد.

فضلی ادامه داد متاسفانه با وجود همه‌‌ این تاکیدات کاری در شأن این تهدید بزرگ انجام نگرفت تا اینکه مقام معظم رهبری در سال 88 با واژه‌ی جنگ نرم بر اهمیت آن تاکید کردند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین بابیان اینکه باید دید در این فرآیند بزرگ وظیفه ما چیست؛ گفت: فرهنگیان کشور به عنوان امین مردم که تربیت فرزندان آن‌ها را در دست دارند در این موضوع وظیفه‌ خطیری بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: البته هیچ عملیاتی را نمی‌شود به تنهایی به مقصد رساند و باید از همه‌ ظرفیت‌های نظام کمک گرفت؛ بسیج فرهنگیان نیز باید با مشارکت و تعامل با بسیج دانش‌آموزی به عنوان مکمل و آموزش و پرورش فعالیت‌های خود را دنبال کند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع راهیان نور اشاره کرد و افزود: طی سال‌های اخیر با تعامل‌هایی که وزارت آموزش و پرورش و بسیج با هم داشتند در درس آمادگی دفاعی تحولاتی ایجاد شده است.

فضلی این تحولات را در محتوای درسی، مربیان درس آمادگی دفاعی و ساعت درسی عنوان کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس تیر و تفنگ نیست بلکه یک فرهنگ است؛ گفت: عقبه‌ این فرهنگ به قرآن و عترت برمی‌گردد.

انتهای پیام/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول