اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مرکز درمان ناباروری پزشکی از راه دور قم دارای ظرفیت‌های جهانی است

رئیس شورای اسلامی شهر قم بهره‌گیری از مرکز درمان ناباروری از راه دور در قم را اقدامی ارزشمند و با ظرفیت‌های جهانی دانست و گفت: استان‌های کشور از به کارگیری روش تله مدیسین در قم الگو بگیرند.

مرکز درمان ناباروری پزشکی از راه دور قم دارای ظرفیت‌های جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر امروز در مراسم افتتاح شبکه ملی درمان ناباروری ایران از راه دور (تله مدیسین) با قدردانی و تشکر از مسئولان جهاد دانشگاهی واحد استان قم به دلیل راه‌اندازی این مرکز گفت: در ابتدای راه‌اندازی این شبکه برخی اعتقاد بر عدم موفقیت آن داشتند در حالی که امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری مرکزی با قابلیت‌های جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا آمار و میزان باروری با به‌کارگیری این روش از میانگین جهانی نیز بالاتر باشد، انجام این اقدام مهم و ارزشمند را فوق العاده توصیف کرد و گفت: باید این اقدام جهاد دانشگاهی واحد استان قم برای سایر استان‌ها و نهادها الگو و فراگیر شود و گسترش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به ویژگی‌ها و مزایای روش تله مدیسین (پزشکی از راه دور) در مرکز درمان ناباروری اشاره کرد و گفت: با به‌کارگیری روش تله مدیسین (پزشکی از راه دور) بیمار می‌تواند از نظر پزشکان مجرب و متخصص که دسترسی به آن غیرممکن و یا مستلزم صرف هزینه‌های بالا است، با کمترین هزینه و زمان ممکن بهرمند شود.

حجت‌الاسلام آتش‌زر تاکید کرد: پیش از این فرد بیمار باید با طی مسافت بسیار پرهزینه و با اقامت‌های طولانی مراحل درمان را طی می‌کرد در حالی که امروز از طریق این روش می‌تواند از محل زندگی خود اقدام به درمان کند.

وی همچنین کاهش بار ترافیک سفرهای درون شهری و برون شهری، جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی و کاهش مصرف سوخت و... را از دیگر مزایا و ویژگی‌های روش تله مدیسین (پزشکی از راه دور) در این مرکز اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امروز دنیای الکترونیکی در جهان گسترش یافته و تبلیغات گسترده‌ای در این خصوص صورت می‌گیرد گفت: این اقدام مهم و ارزشمند نیاز به اطلاع‌رسانی مناسبی دارد تا همگان بتوانند از این ظرفیت عظیم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول