اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زندان‌های همدان خبر داد

ارائه فعالیت‌های فرهنگی در 9 کتابخانه فعال در زندان‌های همدان

مدیرکل امور زندان‌های همدان گفت: 9 کتابخانه فعال در زندان‌های همدان فعالیت‌های فرهنگی ارائه می‌دهد که توانستند 2 هزار و 515 نفر را در زندان‌ها به عضویت خود در آورند.

ارائه فعالیت‌های فرهنگی در 9 کتابخانه فعال در زندان‌های همدان

حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امور زندان‌های استان همدان به دنبال پیاده کردن برنامه‌های فرهنگی مختلف در زندان‌های همدان است.

وی بیان داشت: هدف ما با اجرای برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها این است که افراد پس از آزادی بتوانند به صورت مفید در جامعه ظاهر شده و زندگی خوبی را دوباره شروع کنند تا بتوانند سالم و شاداب با افراد و جامعه ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل امور زندان‌های استان همدان تصریح کرد: در همین راستا کتابخانه‌های مختلفی در زندان‌های استان راه‌اندازی کردیم تا مددجویان با مراجعه به این کتابخانه‌ها بتوانند از مطالب مفید و همچنین برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی با اشاره به تعداد کتابخانه‌های فعال در زندان‌های استان همدان افزود: یک کتابخانه سیار در اردوگاه کاردرمانی با دو هزار و 500 جلد کتاب و 300 نفر عضو در حال فعالیت است که استقبال مددجویان از این کتاب‌ها قابل توجه بوده است.

محمدیاری با اشاره به دو کتابخانه در زندان مرکزی با 12 هزار و 500 جلد کتاب عنوان کرد: در زندان مرکز یک‌هزار و 520 نفر از کتاب‌های کتابخانه‌های زندان مرکزی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: دو کتابخانه در محل بازداشتگاه موقت فعال است که افراد به دلیل اینکه در این بازداشتگاه ثابت باقی نمی‌مانند به صورت ایستگاهی از این کتاب‌ها که یک‌هزار جلد کتاب دارد استفاده می‌کنند.

مدیر کل امور زندان‌های استان همدان یادآور شد: زندان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان نیز هر کدام با یک کتابخانه و پنج هزار و 450 جلد کتاب توانستند 700 نفر از مددجویان را به عضویت خود درآورند.

وی در پایان سخنانش به فعالیت کتابخانه کانون اصلاح و تربیت برای افراد زیر 18 سال اشاره کرد و گفت: یک کتابخانه با یک‌هزار و 600 جلد کتاب در کانون اصلاح و تربیت توانسته فعالیت‌های فرهنگی خوبی را به مددجویان ارائه کند.

انتهای پیام/89007/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول