اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع ارائه سبک زندگی دختر مسلمان انقلابی

کارگاه اندیشه در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برگزاری کارگاه اندیشه با موضوع بحث بازبینی و بازخوانی هویت دختران و ارائه سبک زندگی دختر مسلمان انقلابی در این مکان مقدس خبر داد.

کارگاه اندیشه در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های واحد خواهران حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: محافل کریمه از جمله برنامه‌های واحد خواهران بوده که صبح‌ها از ساعت 10 تا 11 و بعد از ظهرها از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 در رواق حضرت خدیجه حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی، شرح ادعیه، پرسش و پاسخ، تفسیر قرآن و ارائه و معرفی چهره‌های قرآنی بانوان و حزب‌خوانی قرآن از برنامه‌های دیگر حرم کریمه اهل بیت(س) است.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) عنوان داشت: برنامه‌های واحد کودک عصرهای سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت 19 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هیئت دختران خورشید ساعت 17 تا 19 در سالن اردوها و اجتماعات صحن صاحب‌الزمان حرم حضرت معصومه(س) بین درب 17 و 18 به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازد.

ثباتی عنوان داشت: کارگاه اندیشه با موضوع بحث بازبینی و بازخوانی هویت دختران و ارائه سبک زندگی دختر مسلمان انقلابی پنجشنبه‌ها ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش پاسخگویی خواهران از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه پرسش‌های فقهی زائران را پاسخ می‌دهد.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) عنوان داشت: محافل قرآنی و سخنرانی در رواق حضرت خدیجه از ساعت 10 تا 11 و بعد از ظهرها ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: موضوعاتی مانند سبک زندگی فردی، سبک زندگی خانوادگی، مهارت‌های ارتباط با کودک و همسر، سبک زندگی اجتماعی، قانون‌مداری، مهارت‌های ارتباط با دیگران، پرسش و پاسخ اعتقادی و تربیتی، شرح دعای صحیفه و قرائت و شرح زیارت جامعه در این جلسات مطرح می‌شود.

انتهای پیام/78003/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول