اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

بیش از 80 درصد مصوبات کارگروه استانی ستاد تسهیل اجرایی شده است

استاندار خراسان رضوی از پیشتازی استان در رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی در مقایسه با سایر استان‌های کشور خبر داد.

بیش از 80 درصد مصوبات کارگروه استانی ستاد تسهیل اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان گفت: تاکنون 767 درخواست از واحدهای تولیدی در گروه‌های کاری ذیل کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و منجر به تصویب 728 مصوبه شده است.

وی با بیان این‌که تقسیط بدهی، بخشودگی جرایم و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش از جمله بیشترین تقاضاهای واحدهای صنعتی بوده است، افزود: خراسان رضوی در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی همواره به عنوان استان‌های پیشرو در تولید و کارآفرینی مطرح بوده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تحقق و یا دردست اقدام بودن بیش از 80 درصد مصوبات کارگروه استانی ستاد تسهیل گفت: این مهم با تلاش مستمر گروه‌های کاری پنجگانه ستاد تسهیل محقق شده است.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه اقتصادی جز با جذب سرمایه‌گذاری، حمایت از بخش‌های مختلف صنعت و معدن، توسعه کارآفرینی و برنامه‌ریزی در جهت توسعه پایدار امکان‌پذیر نخواهد بود.

ناصر فخرموحدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز مهم‌ترین هدف تشکیل این کارگروه را رفع موانع تولید پیش روی فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی برشمرد.

گفتنی است، در این جلسه که برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تولیدکنندگان حضور داشتند، مشکلات 10 واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار خراسان رضوی دستور مقتضی جهت رفع آن‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول