اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان کار عظیم فرهنگی است

استاندار اصفهان گفت: برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان یک کار عظیم فرهنگی به حساب می‌آید و فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی علیه بقاع متبرکه است.

برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان کار عظیم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و مسئولان کمیته‌های اجرایی کنگره بین‌المللی امامزادگان اظهار داشت: برگزاری این دست کنگره‌ها و همایش‌ها فضای شهر را معنوی‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره کار بسیار خوب و قشنگی است، ادامه داد: حضور نمایندگان کشورهای اسلامی در این کنگره فرصت مناسبی برای شناساندن اصفهان و امامزادگان ایران به مردم سایر کشورهای اسلامی است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: باید از مصر برای حضور در این کنگره دعوت شود چرا که در این کشور نیز بقاع امامزادگان وجود دارد و همچون ایران یکی از مهم‌ترین کشورهای اسلامی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به لزوم کار ایجابی در مقوله فرهنگ و هنر، اضافه کرد: برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان یک کار عظیم فرهنگی به حساب می‌آید و فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی علیه بقاع متبرکه است.

ذاکر اصفهانی ضمن قدردانی از عملکرد سازمان و اداره کل اوقاف اصفهان اضافه کرد: استانداری اصفهان آمادگی هر نوع کمک برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره را دارد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام حسین اژدری مدیرکل اوقاف استان اصفهان و رئیس اجرایی کنگره امامزادگان، گزارشی از روند برگزاری این کنگره تاکنون ارائه کرد.

گفتنی است، کنگره بین‌المللی امامزادگان روزهای 18 تا 20 شهریورماه سال جاری به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل اوقاف اصفهان و با همکاری دانشکده تاریخ دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول