اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه امام رضا(ع) خبر داد

بازدید بیش از 400 نفر بسیجی از مناطق عملیاتی غرب

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه امام رضا سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بیش از 400 نفر از بسیجیان حوزه‌های تابعه با هدف آشنایی با مجاهدت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ شهادت، استقامت به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند.

بازدید بیش از 400 نفر بسیجی از مناطق عملیاتی غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سال‌های اخیر یکی از برنامه‌هایی که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بسیجیان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اعزام کاروانهایی درقالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

لازم به یاداوری است که مدت زمانی  است که اعزام جوانان بسیجی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیات غرب در کنار اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی جنوب به همت معاونت اردویی، گردشگری سپاه پاسداران اصفهان  قوت گرفته است.

قابل ذکر است که مناطق عملیاتی یا یادمانی جنگ تحمیلی به نقاطی اطلاق شده که در آن چندین عملیات مهم انجام شده و به طبع آن رشادت های بسیاری در آن مکان صورت پذیرفته است.

این مناطق بنا به گستردگی پهنه به سه محور مناطق عملیاتی جنوب، شمالغرب و غرب  تقسیم یافته است که.مناطق عملیاتی غرب کشور شامل: پاوه، ارتفاعات بازی دراز، سومار، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پادگان ابوذر، قوچ سلطان، بانه است.

در همین ارتباط معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه امام رضا(ع) سپاه صاحب الزمان (عج) در جمع خبرنگاران پیش از ظهر امروز در این راستا ادامه داد: بیش از 400 نفر از بسیجیان حوزه‌های تابعه به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام بسیجیان به این مناطق با هدف آشنایی با مجاهدت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ شهادت، استقامت، پایداری و الگوگیری از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

اسماعیل شریفیان خاطرنشان کرد: در این اردوها که از 24 مرداد آغاز و تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت شرکت کنندگان از مناطق گیلان غرب، قصر شیرین ، سرپل ذهاب، تنگه مرصاد و پاوه بازدید می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این اردو بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/63001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول