اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس:

انتظار مردم از دولت جدید پرهیز از عوام فریبی است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: باتوجه به شناختی که رئیس جمهور منتخب از شرایط مشهد دارد و آگاهی کاملی که وزیر کشور که خودش یک خراسانی است از وضعیت استان دارد امیدواریم که مشهد پیشرفت‌های خوبی در پیش داشته باشد.

انتظار مردم از دولت جدید پرهیز از عوام فریبی است

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره وضعیت دولت یازدهم و انتخاب وزرای پیشنهادی رئیس جمهور اظهار داشت: بنده معتقدم دولتی که با انتخابات با شکوه مردم تشکیل شد و دولت تدبیر و امید نام گرفت در حال حاضر نقطه امید مردم در حل مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه است.

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار مردم از دولت علاوه بر حاکمیت اخلاق، رفع ضعف‌های گذشته و پرهیز از عوام فریبی است؛ همچنین مردم انتظار بهبود روابط خارجی و تنش‌زدایی را نیز از دولت جدید دارند.

دبیرجبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مشکل بحران اقتصادی در کشور روبه‌رو هستیم و از طرفی هم بنا به اعلام رسمی بانک مرکزی تورم 30 درصدی در کشور وجود دارد که این موضوع روی معیشت مردم نیز فشار وارد کرده است.

آرین‌منش با بیان این‌که بخشی از مشکلات کشور به دلیل عوامل خارجی و ضعف تعامل بین‌المللی اتفاق افتاده است، ادامه داد: اگر بتوانیم با تعامل مثبت با دنیا تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده است را کاهش دهیم و درآمد نفتی را وارد چرخه اقتصاد کشور کنیم می‌توانیم امیدوار به حل مشکلات و سایر مسائل باشیم.

رئیس جمهور جدید از وضعیت مشهد اطلاع کافی دارد

وی درباره وضعیت شهر مشهد و وظیفه دولت جدید نسبت به پایتخت معنوی ایران اظهار داشت: باتوجه به شناختی که رئیس جمهور منتخب از شرایط مشهد دارد و آگاهی کاملی که وزیر کشور که خودش یک خراسانی است از وضعیت استان و مشهد دارد امیدواریم که مشهد پیشرفت‌های خوبی در پیش داشته باشد.

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر کشور و رئیس جمهور منتخب از مشکلات شهر در زمینه حمل و نقل درون شهری، عقب افتادگی در بافت فرسوده پیرامون اطراف حرم، حاشیه‌نشینی و ترافیک اطلاع کافی دارند بنابراین امیدواریم مشهد از حمایت‌های دولتی در دولت آینده باتوجه به حضور شخصیت‌های خراسانی در کابینه برخوردار شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: کمک‌های ملی در دولت احمدی نژاد به حداقل خود رسیده بود و امیدواریم در دولت آینده فصل درخشانی از توجه به مشهد به عنوان کلان شهر مذهبی جهان صورت بگیرد و این کلان شهر جایگاه واقعی خودش را در عرصه بین‌المللی به دست آورد.

توجه ویژه اعضای شورای شهر جدید به رسانه‌ها و مسائل فرهنگی

آرین‌منش در ادامه به انتخابات شورای شهر مشهد اشاره کرد و گفت: ترکیب شورای شهر به لحاظ سیاسی و جناحی عمدتاً از دو سلیقه اصولگرا است و منتخبان شورای شهر چهارم متدین و آگاه به مسائل مشهد هستند.

وی اظهار داشت: بنابراین معتقدم شورای شهر آینده باتوجه به افزایش تعداد اعضایش به خوبی نقش یک پارلمان شهری را ایفا می‌کند و با خرد جمعی و سیاستگذاری و نظارت مطلوب‌تری که در آینده نسبت به مدیریت شهری و توسعه شهر مشهد خواهند داشت، موفق می‌شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای اسلامی با اشاره به این‌که بیشتر منتخبان شورای شهر مشهد سابقه فرهنگی دارند، تاکید کرد: معتقدم در این فصل از آغاز به کار شورای شهر توجه بیشتری به فرهنگ و رسانه‌های شهری و همچنین معماری شهری و رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به مشهد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول