اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

کانون برنامه‌هایی خاص برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برگزار می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مرکز شماره یک کانون برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و نابینایان برگزار می‌کند.

کانون برنامه‌هایی خاص برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برگزار می‌کند

غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری برنامه اردویی منطقه‌ای به میزبانی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه در شهریور ماه جاری به میهمانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اردو تلاش می‌شود کودکان و نوجوانان سبک زندگی اسلامی را یاد بگیرند، تصریح کرد: در کنار این آموزش‌ها بازدید علمی و فرهنگی و آسمان‌نمای مرکز علوم و نجوم زنجان نیز انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: کارگاه عروسک‌سازی، ادبی، مسابقات ورزشی، طناب‌کشی و... از برنامه‌های این اردو است.

وی افزود: نشست تخصصی فرهنگی در قالب فرهنگ رضوی، کارگاه ماکت‌سازی، مسابقه بازی‌های محلی در پارک بانوان، کارگاه چادرزنی و بازدید از اماکن مذهبی و باستانی از جمله رختشویخانه و امامزاده سید ابراهیم (ع) از دیگر برنامه‌های اردو است.

نظری با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال برگزار می‌شود، گفت: مرکز شماره یک تلاش می‌کند برنامه‌هایی برای اعضاء و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و نابینایان برگزار کند.

وی اضافه کرد: همچنین این مرکز برای جذب مربیان با نیازهای ویژه اقداماتی را انجام داده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: کانون تلاش می‌کند فعالیت‌های ویژه نابینایان را به دو مرکز افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کتاب‌های کانون از انتشارات کانون تهیه می‌شود، گفت: همه اسباب‌بازی‌های استفاده شده در مراکز باید به تایید کانون پرورش فکری کشور برسد.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول