اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث مازندران خبر داد

ثبت بیش از 32 هزار ماموریت اورژانس 115 مازندران از ابتدای سال

رئیس مرکز مدیریت حوادث مازندران از انجام 23 هزار و 285 ماموریت در چهار ماهه اول سال توسط اورژانس 115 مازندران خبر داد و گفت: بیشترین ماموریت مربوط به بیماران قلبی بود.

ثبت بیش از 32 هزار ماموریت اورژانس 115 مازندران از ابتدای سال

فرزاد بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در ساری به تشریح ماموریت‌های اورژانس 115  استان در چهار ماهه اول سال پرداخت.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران تصریح کرد: تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115مازندران در چهار ماه اول سال 92 با حضور در 32 هزار و 285 ماموریت به بیماران و مصدومان حوادث،خدمات پیش بیمارستانی ارائه کردند.

بزرگی خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس 115 در همین مدت با حضور بر بالین بیش از 15 هزار و 768 بیمار غیرتصادفی و همچنین7 هزار و 518 بیمار تصادفی به آنان خدمات‌رسانی کردند.

وی عنوان داشت: 4 هزار بیمار با ناراحتی‌های قلبی در این مدت بیشترین دریافت کنندگان خدمات ماموریت‌های غیرتصادفی این مرکز بودند.

بزرگی افزود: 6 هزار و 572 بیمار و مصدوم پس از حضور پرسنل اورژانس 115 درمان در محل شده و نیازی به اعزام نداشتند.  

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در پایان یادآور شد: 13هزار و 635 بیمار و مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای ادامه درمان به بیمارستان اعزام شدند.

 انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول